Flyttevask

Flyttevask med fornøydgaranti

Ved flytting er det særdeles viktig at renholdet utføres grundig. Husmorvikarene AS er en offentlig godkjent renholdsvirksomhet gjennom Arbeidstilsynet og oppfyller alle krav som stilles til et seriøst renholdsfirma, slik at du som kunde kan være trygg på at vi overholder alle lover og regler. 

Vi er opptatt av å ivareta miljøet, og bruker dermed miljø- og allergivennlige produkter samtidig som at vi legger stor vekt på kvalitet i utførelsen.

Vi har dyktige og erfarne renholdere som kan utføre flyttevasken. Under flyttevask må en grundig rengjøring være meget godt utført, og når vi forlater boligen eller kontoret, skal det være skinnende og velduftende.

Vi har en 100% fornøydgaranti, og du betaler ingenting før du har godkjent renholdet. Dersom det er noe som ikke er i orden, kommer vi tilbake og retter opp kostnadsfritt.

Vi utfører vask av din bolig ved utflytting.

Standard arbeidsplan for en flyttevask er:

  • tørrmopping av alle tak og vegger / fjerne alle flekker så godt som mulig/
  • støvsuging av tepper 
  • vasking av alle dører, karmer og lister
  • vasking av alle gulv og åpne flater
  • vasking av kjøkkenskap utvendig og innvendig

  • rengjøring av alle lysbrytere og stikk
  • rengjøring av toalett og bad 
  • pussing av alle vinduer innvendig / utvendig så langt det lar seg gjøre fra innside/

Om hvitevarer, persienner, balkong eller annet høytstående varmepumper også skal vaskes må denne informasjonen gis på forhånd. Om det er ekstraordinært renholdsbehov som er utenfor det normale, som for eksempel sot, fett eller rester etter sigaretter, dyrehold og lignende så må dette også informeres om. 

Våre renholdere kan ikke flytte på gjenstander med mindre det avtales på forhånd. Det gjelder da f. eks vaskemaskin, komfyr eller andre lignende gjenstander som står igjen.

Vår standard flyttevask, omfatter ikke boliger hvor renholdet har vært svært dårlig, eller der renholdsarbeidet og tidsperspektivet for gjennomføring blir langt større enn hva som er normalt for en bolig av tilsvarende størrelse. Dette kan også gjelde boliger som er utformet eller innredet slik at renholdet ved boligen tar ekstra lang tid.

Er boligen møblert eller delvis møblert kan det komme tillegg i prisen. Ting som ikke er flyttet ut av boligen når renholdsteamet starter vil ikke bli vasket eller rengjort.

Renholder stiller opp med alt utstyret som trengs til en normal flyttevask. Er det høyt under taket eller det er behov for trapp må det informeres om dette på forhånd.

Forberedelser på forhånd

Det er noen få ting som må gjøres før renholderen kommer.

1. Boligen må være tom for møbler og løsøre dersom annet ikke er avtalt skriftlig per e-post.

2. Kjøleskap og fryseboks må være defrostet før oppdraget, slik at det er mulig å vaske disse.

3. Alle hvitevarer må trekkes frem slik at renholder kan lett vaske bak disse.

PRISER

Takstene for de forskjellige renholdstjenestene er som følger – kr 390,- inkl. mva pr time for en renholder med utstyr. Minstetakst er 2 timers betaling.

Kontakt oss for et uforpliktende tilbud. Vi vet hvilken standard som kreves av aktørene i boligmarkedet.